Timeforklaring

  • Kondis/ekspress En time som først og fremst trener opp kondisjonen. Enkel med høy intensitet. Passer de fleste.

  • Styrke Variert styrketrening hvor vi bruker egen kroppsvekt, stepkasser, stenger og vekter for å stramme opp hele kroppen.

  • Li Low impact er en time med fullstendig kondisjonstrening uten løp og hopp. Her forbrenner vi fett uten å lide. Passer for de fleste.

  • Ci (Dance Aerobic) En del kombinasjoner som kan ha innslag fra Zumba, latin og dance. Styrkedel på slutten med vekter. Passer deg som har trent litt før.

  • Li/Pump God oppvarming. Effektiv og konsentrert trening med vektstenger som utvikler muskulaturen i hele kroppen. Passer for alle.

  • Step/Styrke Kondisjonstrening på stepkasser kombinert med styrketrening med håndmanualer. Passer for alle.

  • Step/Intervall En treningsøkt etter intervall prinsippet med vekslende kondisjon og styrke på steppen. Håndmanualer brukes. Passer for alle.

  • M.R.l/Pilates Mage, rumpe, lår time. Vi retter oppmerksomheten mot spesielt utsatte kroppsdeler som trenger litt ekstra. Her kjører vi også typiske pilates øvelser som bygger opp indre støtte muskulatur. Dette gir bedre kroppskontroll og stabilitet som gjør at vi kan bære kroppen vår på en riktig måte. Effektiv time som passer for alle.

  • Step Kondisjonstrening på stepkasse. Morsom steptime med varierte trinn som passer for alle

  • Mrl/Yoga Basic Styrke mage, rompe og lår. Avsluttes med basic yoga avspenning.
  • Latino/Mix Enkel å følge. Danse glede etter latino rytmer.

  •  Yoga Basic Fokus på kroppskontroll og flyt. Utfordre kroppen på balanse, smidighet og indre ro.

  • Surprise Workout Instruktøren velger uten time fra timeplanen.